Loading

Öğr.Gör.Dr.

Aysel FERAH ÖZCAN

Eğitim Fakültesi

Temel Eğitim Bölümü

İletişim

aferah@sakarya.edu.tr

(264) 295 35 42

Sosyal Hesaplar

1.2-ESCI VE/VEYA SCOPUS KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Aysel FERAH ÖZCAN - Some Inferences for Educational Programs from Primary School Children's Family Drawings and Verbal Metaphors - Participatory Educational Research - Vol.10(4) - pp.256 - ISSN : 2148-6123 - DOI : doi.org/10.17275/per.23.70.10.4 - 2023
2 Ferah-Ozcan, Aysel; Yildiz, Sevilay; - Direct and Indirect Effects Between First Literacy Errors, Visual Perception, and Phonological Awareness Variables - INTERNATIONAL JOURNAL OF COGNITIVE RESEARCH IN SCIENCE ENGINEERING AND EDUCATION-IJCRSEE - Vol.10 - ISSN : 2334-847X - DOI : 10.23947/2334-8496-2022-10-3-1-16 - English - Article - 2022 - WOS:000911665900001
3 Ferah-Ozcan, Aysel; Saydam, Elife Nur; - The Opinions of Classroom Teachers on Mathematics Learning Losses During the Pandemic Period - JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI - pp.181 - ISSN : 2148-2624 - DOI : 10.14689/enad.30.8 - English - Article - 2022 - WOS:000911578500001
4 Ozcan, Aysel Ferah; Tunceli, Hilal Ilknur; Senoz, Eslem Gozde; - ?Sheep color, iron color, my room's color..? How do 48-84 months-old children name and derivative colors? - JOURNAL FOR EDUCATORS TEACHERS AND TRAINERS - Vol.13 - pp.442 - ISSN : 1989-9572 - DOI : 10.47750/jett.2022.13.05.040 - English - Article - 2022 - WOS:000892288200001
1.3-ÜAK VE SAKARYA ÜNİVERSİTESİ SENATOSU TARAFINDAN BELİRLENEN ULUSLARARASI ALAN ENDEKSLERİNDE TARANAN DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ VEYA ULAKBİM, TR-DİZİN TARAFINDAN TARANAN ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Elife Nur SAYDAM, Aysel FERAH ÖZCAN - Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çocuk Edebiyatının Eğitsel Değerine Yönelik Algılarının Değerlendirilmesi - Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi - DOI : https://dergipark.org.tr/tr/pub/akusosbil/article/1104062#article_cite - 2024
2 Aysel FERAH ÖZCAN - The Relationship Between Pre-Service Teachers’ Motivation to Teach and Curriculum Literacy - Sakarya University Journal of Education - Vol.14/2 - pp.324 - ISSN : 2146-7455 - DOI : 10.19126/suje.1387708 - 2024
3 Aysel FERAH ÖZCAN, Hilal İlknur TUNÇELİ - The Color Liking and Object Color Preferences of 48-84 Month-old Children According to the Gender [en] - Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi - Vol.9 - pp.163 - ISSN : 2587-0718 - 2023
4 Aysel FERAH ÖZCAN - Candidate Primary School Teachers' and Primary School Teachers' Metaphorical Perceptions about Teaching and Mathematics Teaching. - International Journal of Progressive Education - Vol.19 (4) - pp.58 - ISSN : 2834-7919 - DOI : 10.29329/ijpe.2023.579 - 2023
5 Özcan, A., Saydam, E. - Salgın Döneminde Yaşanan Matematik Öğrenme Kayıplarına Yönelik Sınıf Öğretmenlerinin Düşünceleri * - Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi - pp.181 - DOI : 10.14689/enad.30.8 - tur - paper - 2022 - TRDizin
6 Aysel Ferah Özcan Elife Nur Saydam - İlkokul Öğretmenlerine Göre İlk Okuma Yazma Öğretimi: Bir Metafor Çalışması - International Journal of Languages’ Education and Teaching - Vol.9(3) - pp.59 - ISSN : 2198-4999 - DOI : 10.29228/ijlet.52051 - 2021
7 Aysel FERAH ÖZCAN, Sevilay YILDIZ - 2017 Türkçe Dersi İlk Okuma Yazma Öğretim Programı ve Uygulamaya İlişkin Öğretmen Görüşleri - Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.7 (2) - pp.217 - ISSN : 2146-7811 - 2018
8 Aysel Ferah Özcan & Ali Osman Özcan - İlk Okuma Yazma Öğrenmede Çocukların Yaşadıkları Güçlükler, Nedenleri ve Çözüm Önerileri: Nitel Bir Araştırma - İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi - Vol.3-1 - pp.69-90 - ISSN : 2148-4287 - DOI : http://dx.doi.org/10.17336/igusbd.61470 - 2016
9 Ferah Özcan, A. - İlkokuma-Yazmada Bilinçlik - Çağdaş Eğitim Dergisi - pp.40 - ISSN : 1300-249X - tur - paper - 2003 - TRDizin
1.4-DİĞER ULUSLARARASI HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE :
1 Aysel Ferah Özcan Elife Nur Saydam - İlkokul Birinci Sınıf Öğretmenlerinin Covid 19 Salgın Sürecinde İlk Okuma Yazma Öğretimine Yönelik Algıları - Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice - Vol.3(2) - pp.62 - DOI : https://doi.org/10.47157/jietp.949255 - 2021
2 Faruk ÖZTURK - Aysel Ferah ÖZCAN - Sevda ÇİMEN - Ahmet ÖZKAN - Serdar Resul BALKAŞ - DEĞERLER EĞİTİMİNE YÖNELİK KÜLTÜRLER ARASI KARŞILAŞTIRMALI BİR ARAŞTIRMA: ALMANYA, İSVEÇ, GÜNEY KORE VE MALEZYA ÖRNEĞİ - asosjournal - Vol.30 - pp.629-649 - ISSN : 2148-2489 - DOI : http://dx.doi.org/10.16992/ASOS.1281 - 2016
1.5-DİĞER ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE :
1 AYSEL FERAH ÖZCAN; - Okuma-yazma Öğrenme ve Çocuk Bilinci - ÇAĞDAŞ EĞİTİM - Vol.295 - pp.40-48 - 2003
2 AYSEL FERAH ÖZCAN; - Eylem Boyutuyla İlk Okuma-yazma ve Ezberleme - MİLLİ EĞİTİM - Vol.149 - pp.22-25 - 2001
3 AYSEL FERAH ÖZCAN; - Okuma-yazmayı Öğrenmede Göz Hareketleri ve Görme Algısı - ÇAĞDAŞ EĞİTİM - Vol.279 - pp.24-32 - 2001
4 AYSEL FERAH ÖZCAN; - Okuma-yazmayı Öğrenmede Ses Algısı - ÇAĞDAŞ EĞİTİM - Vol.280 - pp.27-34 - 2001
5 AYSEL FERAH ÖZCAN; - İlkokul Birinci Sınıfta Okuma Öğretiminde Amaçlar Meselesi - MİLLİ EĞİTİM - Vol.146 - pp.55-65 - 2000
6 AYSEL FERAH ÖZCAN; - İlk Okuma-yazma Döneminde Okuma - ÇAĞDAŞ EĞİTİM - Vol.253 - pp.22-29 - 1999
1.9-SSCI, SCI-E, AHCI VE ESCI DIŞINDAKİ ALAN ENDEKSLERİNDE YAYIMLANAN, TEKNİK NOT, KISA MAKALE, YORUM, VAKA TAKDİMİ, EDİTÖRE MEKTUP, ÖZET, KİTAP KRİTİĞİ, ARAŞTIRMA NOTU :
1 Aysel Ferah Özcan - Paulo Freire’nin “Ezilenlerin Pedagojisi” Adlı Eserinin Değerlendirilmesi - Türkiye Eğitim Dergisi - Vol.6(2) - pp.561 - DOI : https://dergipark.org.tr/en/pub/turkegitimdergisi/issue/66454/961886 - 2021
2 PROF.DR. ALİ OSMAN ÖZCAN; AYSEL FERAH ÖZCAN; - Türk Çocuklarının Ses Gelişim Özellikleri ve İlk Okuma Yazma Öğrenme - İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi - Vol.1/2 - pp.67-86 - ISSN : 2148-7189 - DOI : http://dx.doi.org/10.17336/igusbd.99559 - 2014
3 AYSEL FERAH ÖZCAN; - Türkçe İlk Okuma Yazma Öğretim Programı ve Hece Oluşturma Sıklığının İncelenmesi  - ÇAĞDAŞ EĞİTİM - Vol.211/9:357 - pp.38-45 - 2011
4 AYSEL FERAH ÖZCAN; - İlk Okuma-Yazma Göstergelerinin İrdelenmesi - Türk Dili Dergisi - Vol.57/688 - pp.348-353 - 2009
5 AYSEL FERAH ÖZCAN; - Matematiksel Düşüncede Sayı Sıfatları ve Nicelik Zarfları - BELLETEN - Vol.2006/2 - pp.251-259 - 2006
6 Aysel FERAH ÖZCAN - İlk Okuma Yazmada Bilinçlilik - Çağdaş Eğitim - Vol.28(295) - pp.40 - ISSN : 1300-249X - 2003
7.2-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 FERAH ÖZCAN AYSEL, YILDIZ SEVİLAY - İlk Okuma Yazmaya Yönelik Değişkenler Arasındaki İlişkiler - 2020
2 AYSEL FERAH ÖZCAN; - Türkçenin Matematik ve Mantığında Edatların İşlevleri ve İlköğretim 2., 3., 4. ve 5. Sınıf Öğrencilerinde Türkçe Düşüncenin Yapılaşmasında Edatlar - 2008
3 FERAH ÖZCAN AYSEL - Türkçede Sebeplilik, Hal, Tarz(Biçim) ve Zaman Anlayışları Açısından Birleşik Zarf-Fiillerin İşlevleri (İlköğretim 2., 3., 4. ve 5. Sınıflar Üzerinde Bir Araştırma) - 2007
4 AYSEL FERAH ÖZCAN; - Sayı Sıfatlarının Matematiksel Düşüncenin Gelişimindeki İşlevi - 2005
5 AYSEL FERAH ÖZCAN - Sayısal Düşünce ve Sayı Sıfatları - 2005
6 AYSEL FERAH ÖZCAN; - Düşünce ve Bilgi Yapılarının Oluşumu Açısından Zarf ve Edatlar” - 2004
7.3-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Aysel FERAH ÖZCAN, Fatma BAKIRTAŞ - Öğretmenlerin Öz Yeterlik İnançları Mesleğe Adanmışlıklarını Açıklar mı? - 2024
2 Aysel FERAH ÖZCAN, Fatma BAKIRTAŞ - Öğretmenlerin Öz Yeterlik İnançları Öğretmenlik Mesleğine Adanmışlıklarını Açıklar mı? - 2024
3 FERAH ÖZCAN AYSEL, YILDIZ SEVİLAY - Understanding the Facts Behind Success: Reasons for Academic Success of Teacher Candidates - 2023
4 FERAH ÖZCAN AYSEL, SAYDAM ELİFE NUR - Sınıf Öğretmeni Görüşlerine Göre İlkokul Öğrencilerinin Uzaktan Eğitimde Matematik Dersindeki Öğrenme Kayıpları - 2021
5 SAYDAM ELİFE NUR, FERAH ÖZCAN AYSEL - İlkokul Öğretmenlerine Göre İlk Okuma Yazma Öğretimi: Bir Metafor Çalışması - 2021
6 FERAH ÖZCAN AYSEL, SAYDAM ELİFE NUR - Teaching Initial Reading Writing through Distance Education from Teachers’ Perspective - 2021
7 Elife Nur SAYDAM, Aysel FERAH ÖZCAN - UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE BİRİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YAZMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ - 2021
8 Aysel FERAH ÖZCAN - İLKOKUL BİRİNCİ SINIF ÖĞRETMENLERİNİN UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ - 2021
9 Aysel FERAH ÖZCAN, SEVİLAY YILDIZ - İlk Okuma Yazmaya Yönelik Değişkenler Arasındaki İlişkiler - 2020
10 YILDIZ SEVİLAY,YILDIZ KAYA,FERAH ÖZCAN AYSEL,KURTULUŞ ARSLAN FULYA - The Education Beliefs of Prospective Teachers in Primary School Teaching Department - 2015
11 AYSEL FERAH ÖZCAN; - Understanding The Context Of Comparison İn Children - 2011
7.6-ULUSAL KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 FERAH,AYSEL - İlköğretim 2.,3.,4. ve 5. Sınıf Öğrencilerinin Sayı Sıfatlarını Kavramlaştırma Düzeylerinin Araştırılması - 2005 - B-SAU-1846
2 FERAH,AYSEL -  “İlk Okuma-Yazma Döneminde Görsel Algı ve Zekâ ile Okuma-Yazma Arasındaki İlişkilerin Araştırılması”. A.Ü. 4. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi.  - 1997 - B-SAU-1842
7.7-ULUSAL KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 FERAH ÖZCAN AYSEL - Sinop İli İlköğretim 2.,3.,4. ve 5. Sınıf Öğrencilerinde Zarf Fiil ve Birleşik Zarf Fiillerin Kavranması - 2006
2 FERAH ÖZCAN AYSEL - İlköğretim 2., 3., 4. ve 5. Sınıflarda Zarf ve Edatların Oluşturduğu Bağlam Yapılarının Dil-Düşünce Gelişimiyle İlişkilerinin Araştırılması - 2004
3.2-ULUSLARARASI YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAP (BİLİMSEL VEYA DERS KİTABI) :
1 AYSEL FERAH ÖZCAN; - TÜRKÇE İLK OKUMA YAZMAYI ÖĞRENME  - NOBEL - pp.300 - 2007
2 FERAH ÖZCAN AYSEL - Türkçe İlk Okuma Yazmayı Öğrenme - NOBEL - 2007
3.4-ULUSLARARASI YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAPTA BÖLÜM YAZARLIĞI :
1 FERAH ÖZCAN AYSEL - EĞİTİM BİLİMLERİNDE İLERİ VE ÇAĞDAŞ ÇALIŞMALAR - Duvar Yayınları - pp.398 - 2023
2 FERAH ÖZCAN AYSEL, YILDIZ SEVİLAY - Current Debates on Socıal Sciences 5 Human Studies - Bilgin Kültür Sanat - pp.22 - 2020
3 FERAH ÖZCAN AYSEL - Eğitim Bilimine Giriş - Pegem - pp.281 - 2019
4 FERAH ÖZCAN AYSEL - Eğitim Bilimine Giriş - PEGEM A - pp.281 - 2017
5 ÖZCAN ALİ OSMAN,FERAH ÖZCAN AYSEL - Hayat Boyu KapsamlıRehberlik vePsikolojik Danışma - PEGEM A - pp.2 - 2016
6 Ali Osman Özcan, Aysel Ferah Özcan - Hayat Boyu Kapsamlı Rehberlik ve Psikolojik Danışma - PEGEM A - pp.1-38 - 2016
7 AYSEL FERAH ÖZCAN; - Eğitim Bilimine Giriş (Ed. Kadir Keskinkılıç) Eğitimin Felsefi Temelleri (Dokuzuncu Baskı) - PEGEM - pp.500 - 2014
8 AYSEL FERAH ÖZCAN; - Türkçe İlk Okuma Yazma Öğretimi ve Programı (Ed. Süleyman Çelenk) Görsel Algıdan Görsel Sunuya İlk Okuma Yazma - EĞİTEN KİTAP - pp.400 - 2013
9 FERAH ÖZCAN AYSEL - Türkçe İlk Okuma Yazma Öğretimi - EĞİTEN KİTAP - pp.229 - 2013
3.5-ULUSAL YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAP (BİLİMSEL VEYA DERS KİTABI) :
1 AYSEL FERAH ÖZCAN; - Her Yönüyle Türkçe İlk Okuma Yazma  - MEB - pp.230 - 2005
3.6-ULUSAL YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAPTA BÖLÜM YAZARLIĞI :
1 FERAH ÖZCAN AYSEL - Dr. Hüseyin Ağca Armağanı - Vadi Grafik Tasarım ve Reklamcılık Limited Şirketi. - pp.253 - 2023
2 FERAH ÖZCAN AYSEL - Başlangıçtan Günümüze Türkçenin Eğitim-Öğretim Tarihi Araştırmaları - Akçağ - pp.520 - 2017
3 AYSEL FERAH ÖZCAN; - Türkçe İlk Okuma Yazma Öğretimi (Ed. Rabiye Bıçakçı) Türkçe İlk Okuma Yazma Öğretim Aşamaları - KRİTER - pp.350 - 2009
4 FERAH ÖZCAN AYSEL - Türkçe İlk Okuma Yazma Öğretimi ve Programı - Kriter Kitap - pp.71 - 2008
2.3 A-TÜBA, TÜBİTAK (1001, 1003, 1004,1005, 1505, 1007, 2244, 3005, 2232, 2236, 3501, 1071, COST), ERA-NET, ULUSLARARASI İKİLİ VE ÇOKLU İŞ BİRLİKLERİ, BİRLEŞMİŞ MİLLETLER, BOREN, SSB, STB, TENMAK, TAGEM, TÜSEB, DİĞER BAKANLIKLAR TARAFINDAN DESTEKLİ PROJEDE YÜRÜTÜCÜ OLMAK :
1 Dr. Aysel FERAH ÖZCAN Doç. Dr. Ebru UZUNKOL Doç. Dr. Hilal İlknur TUNÇELİ Doç. Dr. Hulusi GEÇGEL Doç. Dr. Hülya ÇELİK Doç. Dr. Ramazan ALABAŞ Doç. Dr. Yusuf Mete ELKIRAN - "Ders Kitapları Ve Paydas Görüsleri Baglamında Türkiye'de Çocuk Imgesinin Dönüsümü (1923-2023): 100 Yıllık Çocukluk" - Vol.1.411.144 - DOI : Başvuru Aşamasında - 224K949 - 2024
2.13 B-BAŞARIYLA TAMAMLANAN YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI TARAFINDAN DESTEKLENMİŞ BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJESİNDE (YALNIZCA AR-GE NİTELİĞİNDEKİ PROJELER) ARAŞTIRMACI OLMAK :
1 AYSEL FERAH ÖZCAN; - Vol.800 - DOI : Tamamlandı - SE 003 - 2005
2 AYSEL FERAH ÖZCAN; - Vol.900 - DOI : Tamamlandı - SE 004, 03.06.2005 tarih, 2005/15–23 karar nu - 2004
3 AYSEL FERAH ÖZCAN; - Vol.500 - DOI : Tamamlandı - SE 001 28.05.2003 tarih, 2003/21–25 karar no - 2003
2.14-TÜBİTAK DESTEKLİ PROJEDE PANELİST, DIŞ DANIŞMAN, GÖZLEMCİ PANELİST OLMAK (EN FAZLA 100 PUAN ALINABİLİR.) :
1 O.G vd. - Oyunlaştırma Yaklaşımı ile İYEP Programı Öğrencilerinin Okuma – Yazma Becerilerinin Geliştirilmesi - DOI : Başvuru Aşamasında - 2024
9.10-SSCI, SCI-EXP, AHCI, SCOPUS KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE HAKEMLİK :
1 International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education. - 2024
2 Participatory Educational Research - 2024
3 Participatory Educational Research - 2023
4 Early child development and care - 2023
9.12-ULUSLARARASI ALAN ENDEKSLERİNDEKİ DERGİLERDE HAKEMLİK :
1 Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi - 2024
2 Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi - 2024
3 Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - 2023
4 World Language Studies - 2023
5 Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi - 2023
6 Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice - 2022
7 Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi - 2022
8 EKUAD - 2022
9 Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice - 2021
9.13-DİĞER ULUSAL VEYA ULUSLARARASI DERGİLERDE EDİTÖRLÜK VE HAKEMLİK :
1 Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi - 2024
2 Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi - 2024
3 Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi - 2024
4 Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi - 2022
13.2-LİSANS DÜZEYİNDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 İlk Okuma Yazma Öğretimi - ISSN : 1 - 0 - 2024
2 Çocuk Psikolojisi - ISSN : 1 - 0 - 2024
3 Alternatif Eğitim Uygulamaları - ISSN : 1 - 0 - 2024
4 Türkçe Öğretimi - ISSN : 1 - 0 - 2024
5 Risk Altındaki çocuklar ve Eğitimi - ISSN : 1 - 0 - 2024
6 Çocuk Psikolojisi - pp.2 - ISSN : 3 - 0 - 2023
7 Riskli Çocuklar ve Eğitimi - ISSN : 1 - 0 - 2023
8 İlk Okuma Yazma Öğretimi - ISSN : 1 - 1 - 2023
9 Türkçe Öğretimi - ISSN : 1 - 0 - 2023
10 Alternatif Eğitim Uygulamaları - ISSN : 1 - 0 - 2023
11 Çocuk Psikolojisi - ISSN : 1 - 0 - 2022
12 İlk Okuma Yazma Öğretimi - ISSN : 0 - 2022
13 İlkokulda Alternatif Eğitim Uygulamaları - pp.2 - ISSN : 1 - 2022
14 Türkçe Öğretimi - pp.3 - ISSN : 1 - 2022
15 Bilim Tarihi ve Felsefesi - pp.2 - ISSN : 1 - 2022
16 İlk Okuma ve Yazma Öğretimi - pp.3 - ISSN : 1 - 2021
17 Öğretmenlik Uygulaması I - ISSN : 1 - 2021
18 Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim - pp.2 - ISSN : 1 - 2021
19 Türkçe Öğretimi - pp.3 - ISSN : 1 - 2021
20 Riskli Çocuklar ve Eğitimi - ISSN : 1 - 2021
21 Çocuk Psikolojisi - pp.2 - ISSN : 1 - 2021
22 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
23 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
24 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
25 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
26 YAZILI VE SÖZLÜ ANLATIM - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.5 - ISSN : 2 - 2013
27 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
28 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
29 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
30 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012
31 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
32 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012
33 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012
34 TÜRK DİLİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 2 - 2012
35 TÜRK DİLİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2012
36 TÜRK DİLİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2012
37 TÜRK DİLİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2012
38 TÜRK DİLİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2012
39 TÜRK DİLİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 2 - 2012
40 TÜRKÇE I : YAZILI ANLATIM - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
41 TÜRKÇE I : YAZILI ANLATIM - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
42 TÜRKÇE I : YAZILI ANLATIM - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
43 TÜRKÇE II : SÖZLÜ ANLATIM - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
44 TÜRKÇE II : SÖZLÜ ANLATIM - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
45 TÜRKÇE II : SÖZLÜ ANLATIM - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
46 TÜRKÇE II : SÖZLÜ ANLATIM - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
47 TÜRKÇE I : YAZILI ANLATIM - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
48 OKUL DENEYİMİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2011
49 OKUL DENEYİMİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2011
50 OKUL DENEYİMİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2011
51 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
52 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
53 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
54 OKUL DENEYİMİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2011
55 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
56 OKUL DENEYİMİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2010
57 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2010
58 TÜRKÇE I : YAZILI ANLATIM - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2010
59 TÜRKÇE I : YAZILI ANLATIM - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2010
60 TÜRKÇE II : SÖZLÜ ANLATIM - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2010
61 TÜRKÇE II : SÖZLÜ ANLATIM - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2010
62 TÜRKÇE II : SÖZLÜ ANLATIM - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2010
63 TÜRKÇE II : SÖZLÜ ANLATIM - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2010
64 TÜRKÇE I : YAZILI ANLATIM - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2010
65 TÜRKÇE I : YAZILI ANLATIM - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2010
66 TÜRKÇE I : YAZILI ANLATIM - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2010
13.5-EĞİTİM BİLGİLERİ :
1 İlk Okuma Yazma Öğrenme Sürecinin Yordayıcıları: Görsel Algı ve Fonolojik Farkındalık - Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü - Doktora - 2020
18.1-ÜYELİKLER :
1 TELİF HAKLARI DERNEĞİ - 2015
18.4-AKADEMİK BİLGİLERİ :
1 Sakarya Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü Sınıf Eğitimi - 2024
2 Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü - Doktora - 2020
3 Marmara Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Yüksek Lisans - 1996
4 Marmara Üniversitesi - Atatürk Eğitim Fakültesi - Lisans - 1993
17.5-ANABİLİM DALI BAŞKANLIĞI :
1 Anabilim Dalı BAŞKANLIĞI - 2002
2 Anabilim Dalı başkanlığı - 2001
3 Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalı Başkanlığı. OMÜ Sinop Eğitim Temel Eğitim Bölümü (2000-2003) - 2000
17.7-KOMİSYONLARDA ÜYELİK VE KALİTE ELÇİLİĞİ :
1 Satın Alma Komisyonu (OMÜ Sinop Eğitim) 2000-2005 - 2003
2 Satın Alma Komisyonu (OMÜ Sinop Eğitim) 2000-2005 - 2002
3 Sinop İnsan Hakları İl Kurulu Üyeliği (Üniversite Temsilcisi) 2001-2005 - 2001
4 Satın Alma Komisyonu (OMÜ Sinop Eğitim) 2000-2005 - 2001
5 Satın Alma Komisyonu (OMÜ Sinop Eğitim) 2000-2005 - 2000
16.3-ULUSLARARASI AKADEMİK ORGANİZASYONLARDA (16.1’DE SAYILANLAR) MODERATÖRLÜK/OTURUM BAŞKANLIĞI :
1 ERPA 2024 - 2024
16.8-UZMANLIK ALANI İLE İLGİLİ ULUSAL DERNEK ÜYELİĞİ :
1 Türkiye İlim ve Edebiyat Eseri Sahipleri Birliği (İLESAM) - 2017
MAKALELER
The Relationship Between Pre-Service Teachers’ Motivation to Teach and Curriculum Literacy
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çocuk Edebiyatının Eğitsel Değerine Yönelik Algılarının Değerlendirilmesi.
The Color Liking and Object Color Preferences of 48-84 Month-old Children According to the Gender [en]
Candidate Primary School Teachers' and Primary School Teachers' Metaphorical Perceptions about Teaching and Mathematics Teaching
Some Inferences for Educational Programs from Primary School Children's Family Drawings and Verbal Metaphors
‘Sheep color, iron color, my room's color..’ How do 48-84 months-old children name and derivative colors?
Direct and Indirect Effects Between First Literacy Errors, Visual Perception, and Phonological Awareness Variables
The Opinions of Classroom Teachers on Mathematics Learning Losses During the Pandemic Period
Paulo Freire’nin “Ezilenlerin Pedagojisi” Adlı Eserinin Değerlendirilmesi
https://dergipark.org.tr/tr/journal/2295/article/949255/author/production
İlkokul Öğretmenlerine Göre İlk Okuma Yazma Öğretimi: Bir Metafor Çalışması
2017 Türkçe Dersi İlk Okuma Yazma ÖğretimProgramı ve Uygulamaya İlişkin ÖğretmenGörüşleri
İlk Okuma Yazma Öğrenmede Çocukların Yaşadıkları Güçlükler Nedenleri ve Çözüm Önerileri Nitel Bir Araştırma
DEĞERLER EĞİTİMİNE YÖNELİK KÜLTÜRLER ARASI KARŞILAŞTIRMALI BİR ARAŞTIRMA ALMANYA İSVEÇ GÜNEY KORE VE MALEZYA ÖRNEĞİ ss 629 649
Türk çocuklarının ses gelişim özellikleri ve ilk okuma yazma öğrenme
2005 Türkçe Öğretim Programı ve Ses Temelli Cümle Yönteminin Ses Sıklığı ve Hece Oluşturma Açısından İncelenmesi
Türkçe İlk Okuma Yazma Öğretiminde Ses-sizlik Sorunu
MATEMATİKSEL DÜŞÜNCEDE SAYI SIFATLARI VE NİCELİK ZARFLARI
İlkokuma-Yazmada Bilinçlilik
Çağdaş Eğitim Dergisi
Çağdaş Eğitim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
İlk Okuma yazma Döneminde Okuma
KİTAPLAR
Dr. Hüseyin Ağca Armağanı
EĞİTİM BİLİMLERİNDE İLERİ VE ÇAĞDAŞ ÇALIŞMALAR
Current Debates on Socıal Sciences 5 Human Studies
Eğitim Bilimine Giriş
Eğitime Giriş
Eğitim Bilimine Giriş
Başlangıçtan Günümüze Türkçenin Eğitim-Öğretim Tarihi Araştırmaları
Hayat Boyu KapsamlıRehberlik vePsikolojik Danışma
Türkçe İlk Okuma Yazma Öğretimi
Türkçe İlk Okuma Yazma Öğretimi ve Programı
TÜRKÇE İLK OKUMA YAZMAYI ÖĞRENME
Her Yönüyle Türkçe İlk Okuma Yazma
BİLDİRİLER
Understanding the Facts Behind Success: Reasons for Academic Success of Teacher Candidates
İlkokul Birinci Sınıf Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Sürecine Yönelik Görüşleri
Uzaktan Eğitim Sürecinde Birinci Sınıf Öğrencilerinin Yazma Becerilerinin İncelenmesi “
Sınıf Öğretmeni Görüşlerine Göre İlkokul Öğrencilerinin Uzaktan Eğitimde Matematik Dersindeki Öğrenme Kayıpları
İlkokul Öğretmenlerine Göre İlk Okuma Yazma Öğretimi: Bir Metafor Çalışması
Teaching Initial Reading Writing through Distance Education from Teachers’ Perspective
İlk Okuma Yazmaya Yönelik Değişkenler Arasındaki İlişkiler
The Education Beliefs of Prospective Teachers in Primary School Teaching Department
Sinop İli İlköğretim 2.,3.,4. ve 5. Sınıf Öğrencilerinde Zarf Fiil ve Birleşik Zarf Fiillerin Kavranması
7 Uluslararası MEVLANA DİL YAZIN VE DEYİŞBİLİM SEMPOZYUMU BİLDİRİLERİ
5 Uluslararası Türk Dili Kurultayı TDK Ankara
3 Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kurultayı KIRGIZİSTAN
5 Uluslararası DİL YAZIN VE DEYİŞBİLİM SEMPOZYUMU BİLDİRİLERİ PEGEM A
4 Uluslararası Türk Dili kurultayı TDK Ankara
14 ulusal eğitim bilimleri sempozyumu bildirileri malatya
15 ulusal eğitim bilimleri sempozyumu bildirileri denizli
16 ulusal eğitim bilimleri sempozyumu bildirileri muğla
Anadolu Üniversitesi 4 Ulusal Eğiti Bilimleri Kongresi Bildirileri
UZMANLIK ALANLARI
Eğitim Programları ve Öğretim
ARAŞTIRMA PROJELERİ
OKULÖNCESİ TÜRKÇE PROGRAMLARI
İLKÖĞRETİM TÜRKÇE PROGRAMLARI
BİRLEŞİK ZARF FİİLLER
SAYI SIFATLARI
EDATLAR