7-BİLDİRİLER : | |
---|---|
1 | FERAH ÖZCAN AYSEL,Bakırtaş Fatma - Öğretmenlerin Öz Yeterlik İnançları Öğretmenlik Mesleğine Adanmışlıklarını Açıklar mı? - pp.85 - Türkçe - 2024 |
7-BİLDİRİLER : | |
---|---|
1 | FERAH ÖZCAN AYSEL,Bakırtaş Fatma - Öğretmenlerin Öz Yeterlik İnançları Öğretmenlik Mesleğine Adanmışlıklarını Açıklar mı? - pp.85 - Türkçe - 2024 |
1.2-ESCI VE/VEYA SCOPUS KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE : | |
---|---|
1 | Aysel FERAH ÖZCAN - Some Inferences for Educational Programs from Primary School Children's Family Drawings and Verbal Metaphors - Participatory Educational Research - Vol.10(4) - pp.256 - ISSN : 2148-6123 - DOI : doi.org/10.17275/per.23.70.10.4 - 2023 |
2 | Ferah-Ozcan, Aysel; Yildiz, Sevilay; - Direct and Indirect Effects Between First Literacy Errors, Visual Perception, and Phonological Awareness Variables - INTERNATIONAL JOURNAL OF COGNITIVE RESEARCH IN SCIENCE ENGINEERING AND EDUCATION-IJCRSEE - Vol.10 - ISSN : 2334-847X - DOI : 10.23947/2334-8496-2022-10-3-1-16 - English - Article - 2022 - WOS:000911665900001 |
3 | Ferah-Ozcan, Aysel; Saydam, Elife Nur; - The Opinions of Classroom Teachers on Mathematics Learning Losses During the Pandemic Period - JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI - pp.181 - ISSN : 2148-2624 - DOI : 10.14689/enad.30.8 - English - Article - 2022 - WOS:000911578500001 |
4 | Ozcan, Aysel Ferah; Tunceli, Hilal Ilknur; Senoz, Eslem Gozde; - ?Sheep color, iron color, my room's color..? How do 48-84 months-old children name and derivative colors? - JOURNAL FOR EDUCATORS TEACHERS AND TRAINERS - Vol.13 - pp.442 - ISSN : 1989-9572 - DOI : 10.47750/jett.2022.13.05.040 - English - Article - 2022 - WOS:000892288200001 |
1.3-ÜAK VE SAKARYA ÜNİVERSİTESİ SENATOSU TARAFINDAN BELİRLENEN ULUSLARARASI ALAN ENDEKSLERİNDE TARANAN DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ VEYA ULAKBİM, TR-DİZİN TARAFINDAN TARANAN ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE : | |
---|---|
1 | Elife Nur SAYDAM, Aysel FERAH ÖZCAN - Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çocuk Edebiyatının Eğitsel Değerine Yönelik Algılarının Değerlendirilmesi - Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi - DOI : https://dergipark.org.tr/tr/pub/akusosbil/article/1104062#article_cite - 2024 |
2 | Aysel FERAH ÖZCAN - The Relationship Between Pre-Service Teachers’ Motivation to Teach and Curriculum Literacy - Sakarya University Journal of Education - Vol.14/2 - pp.324 - ISSN : 2146-7455 - DOI : 10.19126/suje.1387708 - 2024 |
3 | Aysel FERAH ÖZCAN, Hilal İlknur TUNÇELİ - The Color Liking and Object Color Preferences of 48-84 Month-old Children According to the Gender [en] - Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi - Vol.9 - pp.163 - ISSN : 2587-0718 - 2023 |
4 | Aysel FERAH ÖZCAN - Candidate Primary School Teachers' and Primary School Teachers' Metaphorical Perceptions about Teaching and Mathematics Teaching. - International Journal of Progressive Education - Vol.19 (4) - pp.58 - ISSN : 2834-7919 - DOI : 10.29329/ijpe.2023.579 - 2023 |
5 | Özcan, A., Saydam, E. - Salgın Döneminde Yaşanan Matematik Öğrenme Kayıplarına Yönelik Sınıf Öğretmenlerinin Düşünceleri * - Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi - pp.181 - DOI : 10.14689/enad.30.8 - tur - paper - 2022 - TRDizin |
6 | Aysel Ferah Özcan Elife Nur Saydam - İlkokul Öğretmenlerine Göre İlk Okuma Yazma Öğretimi: Bir Metafor Çalışması - International Journal of Languages’ Education and Teaching - Vol.9(3) - pp.59 - ISSN : 2198-4999 - DOI : 10.29228/ijlet.52051 - 2021 |
7 | Aysel FERAH ÖZCAN, Sevilay YILDIZ - 2017 Türkçe Dersi İlk Okuma Yazma Öğretim Programı ve Uygulamaya İlişkin Öğretmen Görüşleri - Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.7 (2) - pp.217 - ISSN : 2146-7811 - 2018 |
8 | Aysel Ferah Özcan & Ali Osman Özcan - İlk Okuma Yazma Öğrenmede Çocukların Yaşadıkları Güçlükler, Nedenleri ve Çözüm Önerileri: Nitel Bir Araştırma - İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi - Vol.3-1 - pp.69-90 - ISSN : 2148-4287 - DOI : http://dx.doi.org/10.17336/igusbd.61470 - 2016 |
9 | Ferah Özcan, A. - İlkokuma-Yazmada Bilinçlik - Çağdaş Eğitim Dergisi - pp.40 - ISSN : 1300-249X - tur - paper - 2003 - TRDizin |
1.4-DİĞER ULUSLARARASI HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE : | |
---|---|
1 | Aysel FERAH ÖZCAN, Fatma BAKIRTAŞ - Öğretmenlerin Öz Yeterlik İnançları ile Mesleğe Adanmışlıkları Arasındaki İlişki - Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice - Vol.7 (1) - pp.25 - ISSN : 2667-8578 - 2025 |
2 | Aysel Ferah Özcan Elife Nur Saydam - İlkokul Birinci Sınıf Öğretmenlerinin Covid 19 Salgın Sürecinde İlk Okuma Yazma Öğretimine Yönelik Algıları - Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice - Vol.3(2) - pp.62 - DOI : https://doi.org/10.47157/jietp.949255 - 2021 |
3 | Faruk ÖZTURK - Aysel Ferah ÖZCAN - Sevda ÇİMEN - Ahmet ÖZKAN - Serdar Resul BALKAŞ - DEĞERLER EĞİTİMİNE YÖNELİK KÜLTÜRLER ARASI KARŞILAŞTIRMALI BİR ARAŞTIRMA: ALMANYA, İSVEÇ, GÜNEY KORE VE MALEZYA ÖRNEĞİ - asosjournal - Vol.30 - pp.629-649 - ISSN : 2148-2489 - DOI : http://dx.doi.org/10.16992/ASOS.1281 - 2016 |
1.5-DİĞER ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE : | |
---|---|
1 | AYSEL FERAH ÖZCAN; - Okuma-yazma Öğrenme ve Çocuk Bilinci - ÇAĞDAŞ EĞİTİM - Vol.295 - pp.40-48 - 2003 |
2 | AYSEL FERAH ÖZCAN; - Eylem Boyutuyla İlk Okuma-yazma ve Ezberleme - MİLLİ EĞİTİM - Vol.149 - pp.22-25 - 2001 |
3 | AYSEL FERAH ÖZCAN; - Okuma-yazmayı Öğrenmede Göz Hareketleri ve Görme Algısı - ÇAĞDAŞ EĞİTİM - Vol.279 - pp.24-32 - 2001 |
4 | AYSEL FERAH ÖZCAN; - Okuma-yazmayı Öğrenmede Ses Algısı - ÇAĞDAŞ EĞİTİM - Vol.280 - pp.27-34 - 2001 |
5 | AYSEL FERAH ÖZCAN; - İlkokul Birinci Sınıfta Okuma Öğretiminde Amaçlar Meselesi - MİLLİ EĞİTİM - Vol.146 - pp.55-65 - 2000 |
6 | AYSEL FERAH ÖZCAN; - İlk Okuma-yazma Döneminde Okuma - ÇAĞDAŞ EĞİTİM - Vol.253 - pp.22-29 - 1999 |
1.9-SSCI, SCI-E, AHCI VE ESCI DIŞINDAKİ ALAN ENDEKSLERİNDE YAYIMLANAN, TEKNİK NOT, KISA MAKALE, YORUM, VAKA TAKDİMİ, EDİTÖRE MEKTUP, ÖZET, KİTAP KRİTİĞİ, ARAŞTIRMA NOTU : | |
---|---|
1 | Aysel Ferah Özcan - Paulo Freire’nin “Ezilenlerin Pedagojisi” Adlı Eserinin Değerlendirilmesi - Türkiye Eğitim Dergisi - Vol.6(2) - pp.561 - DOI : https://dergipark.org.tr/en/pub/turkegitimdergisi/issue/66454/961886 - 2021 |
2 | PROF.DR. ALİ OSMAN ÖZCAN; AYSEL FERAH ÖZCAN; - Türk Çocuklarının Ses Gelişim Özellikleri ve İlk Okuma Yazma Öğrenme - İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi - Vol.1/2 - pp.67-86 - ISSN : 2148-7189 - DOI : http://dx.doi.org/10.17336/igusbd.99559 - 2014 |
3 | AYSEL FERAH ÖZCAN; - Türkçe İlk Okuma Yazma Öğretim Programı ve Hece Oluşturma Sıklığının İncelenmesi - ÇAĞDAŞ EĞİTİM - Vol.211/9:357 - pp.38-45 - 2011 |
4 | AYSEL FERAH ÖZCAN; - İlk Okuma-Yazma Göstergelerinin İrdelenmesi - Türk Dili Dergisi - Vol.57/688 - pp.348-353 - 2009 |
5 | AYSEL FERAH ÖZCAN; - Matematiksel Düşüncede Sayı Sıfatları ve Nicelik Zarfları - BELLETEN - Vol.2006/2 - pp.251-259 - 2006 |
6 | Aysel FERAH ÖZCAN - İlk Okuma Yazmada Bilinçlilik - Çağdaş Eğitim - Vol.28(295) - pp.40 - ISSN : 1300-249X - 2003 |
7.2-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ : | |
---|---|
1 | FERAH ÖZCAN AYSEL, YILDIZ SEVİLAY - İlk Okuma Yazmaya Yönelik Değişkenler Arasındaki İlişkiler - 2020 |
2 | AYSEL FERAH ÖZCAN; - Türkçenin Matematik ve Mantığında Edatların İşlevleri ve İlköğretim 2., 3., 4. ve 5. Sınıf Öğrencilerinde Türkçe Düşüncenin Yapılaşmasında Edatlar - 2008 |
3 | FERAH ÖZCAN AYSEL - Türkçede Sebeplilik, Hal, Tarz(Biçim) ve Zaman Anlayışları Açısından Birleşik Zarf-Fiillerin İşlevleri (İlköğretim 2., 3., 4. ve 5. Sınıflar Üzerinde Bir Araştırma) - 2007 |
4 | AYSEL FERAH ÖZCAN; - Sayı Sıfatlarının Matematiksel Düşüncenin Gelişimindeki İşlevi - 2005 |
5 | AYSEL FERAH ÖZCAN - Sayısal Düşünce ve Sayı Sıfatları - 2005 |
6 | AYSEL FERAH ÖZCAN; - Düşünce ve Bilgi Yapılarının Oluşumu Açısından Zarf ve Edatlar” - 2004 |
7.3-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ : | |
---|---|
1 | Aysel FERAH ÖZCAN, Fatma BAKIRTAŞ - Öğretmenlerin Öz Yeterlik İnançları Mesleğe Adanmışlıklarını Açıklar mı? - 2024 |
2 | Aysel FERAH ÖZCAN, Fatma BAKIRTAŞ - Öğretmenlerin Öz Yeterlik İnançları Öğretmenlik Mesleğine Adanmışlıklarını Açıklar mı? - 2024 |
3 | FERAH ÖZCAN AYSEL, YILDIZ SEVİLAY - Understanding the Facts Behind Success: Reasons for Academic Success of Teacher Candidates - 2023 |
4 | FERAH ÖZCAN AYSEL, SAYDAM ELİFE NUR - Sınıf Öğretmeni Görüşlerine Göre İlkokul Öğrencilerinin Uzaktan Eğitimde Matematik Dersindeki Öğrenme Kayıpları - 2021 |
5 | SAYDAM ELİFE NUR, FERAH ÖZCAN AYSEL - İlkokul Öğretmenlerine Göre İlk Okuma Yazma Öğretimi: Bir Metafor Çalışması - 2021 |
6 | FERAH ÖZCAN AYSEL, SAYDAM ELİFE NUR - Teaching Initial Reading Writing through Distance Education from Teachers’ Perspective - 2021 |
7 | Elife Nur SAYDAM, Aysel FERAH ÖZCAN - UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE BİRİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YAZMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ - 2021 |
8 | Aysel FERAH ÖZCAN - İLKOKUL BİRİNCİ SINIF ÖĞRETMENLERİNİN UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ - 2021 |
9 | Aysel FERAH ÖZCAN, SEVİLAY YILDIZ - İlk Okuma Yazmaya Yönelik Değişkenler Arasındaki İlişkiler - 2020 |
10 | YILDIZ SEVİLAY,YILDIZ KAYA,FERAH ÖZCAN AYSEL,KURTULUŞ ARSLAN FULYA - The Education Beliefs of Prospective Teachers in Primary School Teaching Department - 2015 |
11 | AYSEL FERAH ÖZCAN; - Understanding The Context Of Comparison İn Children - 2011 |
7.6-ULUSAL KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ : | |
---|---|
1 | FERAH,AYSEL - İlköğretim 2.,3.,4. ve 5. Sınıf Öğrencilerinin Sayı Sıfatlarını Kavramlaştırma Düzeylerinin Araştırılması - 2005 - B-SAU-1846 |
2 | FERAH,AYSEL - “İlk Okuma-Yazma Döneminde Görsel Algı ve Zekâ ile Okuma-Yazma Arasındaki İlişkilerin Araştırılması”. A.Ü. 4. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. - 1997 - B-SAU-1842 |
7.7-ULUSAL KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ : | |
---|---|
1 | FERAH ÖZCAN AYSEL - Sinop İli İlköğretim 2.,3.,4. ve 5. Sınıf Öğrencilerinde Zarf Fiil ve Birleşik Zarf Fiillerin Kavranması - 2006 |
2 | FERAH ÖZCAN AYSEL - İlköğretim 2., 3., 4. ve 5. Sınıflarda Zarf ve Edatların Oluşturduğu Bağlam Yapılarının Dil-Düşünce Gelişimiyle İlişkilerinin Araştırılması - 2004 |
3.2-ULUSLARARASI YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAP (BİLİMSEL VEYA DERS KİTABI) : | |
---|---|
1 | AYSEL FERAH ÖZCAN; - TÜRKÇE İLK OKUMA YAZMAYI ÖĞRENME - NOBEL - pp.300 - 2007 |
2 | FERAH ÖZCAN AYSEL - Türkçe İlk Okuma Yazmayı Öğrenme - NOBEL - 2007 |
3.4-ULUSLARARASI YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAPTA BÖLÜM YAZARLIĞI : | |
---|---|
1 | FERAH ÖZCAN AYSEL - EĞİTİM BİLİMLERİNDE İLERİ VE ÇAĞDAŞ ÇALIŞMALAR - Duvar Yayınları - pp.398 - 2023 |
2 | FERAH ÖZCAN AYSEL, YILDIZ SEVİLAY - Current Debates on Socıal Sciences 5 Human Studies - Bilgin Kültür Sanat - pp.22 - 2020 |
3 | FERAH ÖZCAN AYSEL - Eğitim Bilimine Giriş - Pegem - pp.281 - 2019 |
4 | FERAH ÖZCAN AYSEL - Eğitim Bilimine Giriş - PEGEM A - pp.281 - 2017 |
5 | ÖZCAN ALİ OSMAN,FERAH ÖZCAN AYSEL - Hayat Boyu KapsamlıRehberlik vePsikolojik Danışma - PEGEM A - pp.2 - 2016 |
6 | Ali Osman Özcan, Aysel Ferah Özcan - Hayat Boyu Kapsamlı Rehberlik ve Psikolojik Danışma - PEGEM A - pp.1-38 - 2016 |
7 | AYSEL FERAH ÖZCAN; - Eğitim Bilimine Giriş (Ed. Kadir Keskinkılıç) Eğitimin Felsefi Temelleri (Dokuzuncu Baskı) - PEGEM - pp.500 - 2014 |
8 | AYSEL FERAH ÖZCAN; - Türkçe İlk Okuma Yazma Öğretimi ve Programı (Ed. Süleyman Çelenk) Görsel Algıdan Görsel Sunuya İlk Okuma Yazma - EĞİTEN KİTAP - pp.400 - 2013 |
9 | FERAH ÖZCAN AYSEL - Türkçe İlk Okuma Yazma Öğretimi - EĞİTEN KİTAP - pp.229 - 2013 |
3.5-ULUSAL YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAP (BİLİMSEL VEYA DERS KİTABI) : | |
---|---|
1 | AYSEL FERAH ÖZCAN; - Her Yönüyle Türkçe İlk Okuma Yazma - MEB - pp.230 - 2005 |
3.6-ULUSAL YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAPTA BÖLÜM YAZARLIĞI : | |
---|---|
1 | FERAH ÖZCAN AYSEL - Dr. Hüseyin Ağca Armağanı - Vadi Grafik Tasarım ve Reklamcılık Limited Şirketi. - pp.253 - 2023 |
2 | FERAH ÖZCAN AYSEL - Başlangıçtan Günümüze Türkçenin Eğitim-Öğretim Tarihi Araştırmaları - Akçağ - pp.520 - 2017 |
3 | AYSEL FERAH ÖZCAN; - Türkçe İlk Okuma Yazma Öğretimi (Ed. Rabiye Bıçakçı) Türkçe İlk Okuma Yazma Öğretim Aşamaları - KRİTER - pp.350 - 2009 |
4 | FERAH ÖZCAN AYSEL - Türkçe İlk Okuma Yazma Öğretimi ve Programı - Kriter Kitap - pp.71 - 2008 |
2.3 A-TÜBA, TÜBİTAK (1001, 1003, 1004,1005, 1505, 1007, 2244, 3005, 2232, 2236, 3501, 1071, COST), ERA-NET, ULUSLARARASI İKİLİ VE ÇOKLU İŞ BİRLİKLERİ, BİRLEŞMİŞ MİLLETLER, BOREN, SSB, STB, TENMAK, TAGEM, TÜSEB, DİĞER BAKANLIKLAR TARAFINDAN DESTEKLİ PROJEDE YÜRÜTÜCÜ OLMAK : | |
---|---|
1 | Dr. Aysel FERAH ÖZCAN Doç. Dr. Ebru UZUNKOL Doç. Dr. Hilal İlknur TUNÇELİ Doç. Dr. Hulusi GEÇGEL Doç. Dr. Hülya ÇELİK Doç. Dr. Ramazan ALABAŞ Doç. Dr. Yusuf Mete ELKIRAN - "Ders Kitapları Ve Paydas Görüsleri Baglamında Türkiye'de Çocuk Imgesinin Dönüsümü (1923-2023): 100 Yıllık Çocukluk" - Vol.1.411.144 - DOI : Başvuru Aşamasında - 224K949 - 2024 |
2.13 B-BAŞARIYLA TAMAMLANAN YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI TARAFINDAN DESTEKLENMİŞ BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJESİNDE (YALNIZCA AR-GE NİTELİĞİNDEKİ PROJELER) ARAŞTIRMACI OLMAK : | |
---|---|
1 | AYSEL FERAH ÖZCAN; - Vol.800 - DOI : Tamamlandı - SE 003 - 2005 |
2 | AYSEL FERAH ÖZCAN; - Vol.900 - DOI : Tamamlandı - SE 004, 03.06.2005 tarih, 2005/15–23 karar nu - 2004 |
3 | AYSEL FERAH ÖZCAN; - Vol.500 - DOI : Tamamlandı - SE 001 28.05.2003 tarih, 2003/21–25 karar no - 2003 |
2.14-TÜBİTAK DESTEKLİ PROJEDE PANELİST, DIŞ DANIŞMAN, GÖZLEMCİ PANELİST OLMAK (EN FAZLA 100 PUAN ALINABİLİR.) : | |
---|---|
1 | O.G vd. - Oyunlaştırma Yaklaşımı ile İYEP Programı Öğrencilerinin Okuma – Yazma Becerilerinin Geliştirilmesi - DOI : Başvuru Aşamasında - 2024 |
2.15-TÜBİTAK 2209-A, 2209-B, 2242 PROJELERİNDE DANIŞMAN OLMAK (EN FAZLA 100 PUAN ALINABİLİR.) : | |
---|---|
1 | Umut Sevim (Yürütücü) Dilay Esen (Araştırmacı) Damla Kaplan (Araştırmacı) - Sakarya Eğitim Fakültesi Öğretmen Adaylarının Yapay Zekâ Tutumları ve Okuryazarlıkları Üzerine Bir Araştırma - Vol.7600 - DOI : Devam Ediyor - 2025 |
9.10-SSCI, SCI-EXP, AHCI, SCOPUS KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE HAKEMLİK : | |
---|---|
1 | International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education. - 2024 |
2 | Participatory Educational Research - 2024 |
3 | Participatory Educational Research - 2023 |
4 | Early child development and care - 2023 |
9.12-ULUSLARARASI ALAN ENDEKSLERİNDEKİ DERGİLERDE HAKEMLİK : | |
---|---|
1 | Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi - 2024 |
2 | Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi - 2024 |
3 | Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - 2023 |
4 | World Language Studies - 2023 |
5 | Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi - 2023 |
6 | Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice - 2022 |
7 | Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi - 2022 |
8 | EKUAD - 2022 |
9 | Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice - 2021 |
9.13-DİĞER ULUSAL VEYA ULUSLARARASI DERGİLERDE EDİTÖRLÜK VE HAKEMLİK : | |
---|---|
1 | Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi - 2025 |
2 | Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi - 2024 |
3 | Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi - 2024 |
4 | Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi - 2024 |
5 | Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi - 2022 |
13.2-LİSANS DÜZEYİNDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) : | |
---|---|
1 | İlk Okuma Yazma Öğretimi - ISSN : 1 - 0 - 2024 |
2 | Çocuk Psikolojisi - ISSN : 1 - 0 - 2024 |
3 | Alternatif Eğitim Uygulamaları - ISSN : 1 - 0 - 2024 |
4 | Türkçe Öğretimi - ISSN : 1 - 0 - 2024 |
5 | Risk Altındaki çocuklar ve Eğitimi - ISSN : 1 - 0 - 2024 |
6 | Çocuk Psikolojisi - pp.2 - ISSN : 3 - 0 - 2023 |
7 | Riskli Çocuklar ve Eğitimi - ISSN : 1 - 0 - 2023 |
8 | İlk Okuma Yazma Öğretimi - ISSN : 1 - 1 - 2023 |
9 | Türkçe Öğretimi - ISSN : 1 - 0 - 2023 |
10 | Alternatif Eğitim Uygulamaları - ISSN : 1 - 0 - 2023 |
11 | Çocuk Psikolojisi - ISSN : 1 - 0 - 2022 |
12 | İlk Okuma Yazma Öğretimi - ISSN : 0 - 2022 |
13 | İlkokulda Alternatif Eğitim Uygulamaları - pp.2 - ISSN : 1 - 2022 |
14 | Türkçe Öğretimi - pp.3 - ISSN : 1 - 2022 |
15 | Bilim Tarihi ve Felsefesi - pp.2 - ISSN : 1 - 2022 |
16 | İlk Okuma ve Yazma Öğretimi - pp.3 - ISSN : 1 - 2021 |
17 | Öğretmenlik Uygulaması I - ISSN : 1 - 2021 |
18 | Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim - pp.2 - ISSN : 1 - 2021 |
19 | Türkçe Öğretimi - pp.3 - ISSN : 1 - 2021 |
20 | Riskli Çocuklar ve Eğitimi - ISSN : 1 - 2021 |
21 | Çocuk Psikolojisi - pp.2 - ISSN : 1 - 2021 |
22 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013 |
23 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013 |
24 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013 |
25 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013 |
26 | YAZILI VE SÖZLÜ ANLATIM - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.5 - ISSN : 2 - 2013 |
27 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013 |
28 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013 |
29 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012 |
30 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012 |
31 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012 |
32 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012 |
33 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012 |
34 | TÜRK DİLİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 2 - 2012 |
35 | TÜRK DİLİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2012 |
36 | TÜRK DİLİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2012 |
37 | TÜRK DİLİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2012 |
38 | TÜRK DİLİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2012 |
39 | TÜRK DİLİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 2 - 2012 |
40 | TÜRKÇE I : YAZILI ANLATIM - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011 |
41 | TÜRKÇE I : YAZILI ANLATIM - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011 |
42 | TÜRKÇE I : YAZILI ANLATIM - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011 |
43 | TÜRKÇE II : SÖZLÜ ANLATIM - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011 |
44 | TÜRKÇE II : SÖZLÜ ANLATIM - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011 |
45 | TÜRKÇE II : SÖZLÜ ANLATIM - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011 |
46 | TÜRKÇE II : SÖZLÜ ANLATIM - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011 |
47 | TÜRKÇE I : YAZILI ANLATIM - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011 |
48 | OKUL DENEYİMİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2011 |
49 | OKUL DENEYİMİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2011 |
50 | OKUL DENEYİMİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2011 |
51 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011 |
52 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011 |
53 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011 |
54 | OKUL DENEYİMİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2011 |
55 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011 |
56 | OKUL DENEYİMİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2010 |
57 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2010 |
58 | TÜRKÇE I : YAZILI ANLATIM - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2010 |
59 | TÜRKÇE I : YAZILI ANLATIM - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2010 |
60 | TÜRKÇE II : SÖZLÜ ANLATIM - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2010 |
61 | TÜRKÇE II : SÖZLÜ ANLATIM - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2010 |
62 | TÜRKÇE II : SÖZLÜ ANLATIM - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2010 |
63 | TÜRKÇE II : SÖZLÜ ANLATIM - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2010 |
64 | TÜRKÇE I : YAZILI ANLATIM - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2010 |
65 | TÜRKÇE I : YAZILI ANLATIM - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2010 |
66 | TÜRKÇE I : YAZILI ANLATIM - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2010 |
13.5-EĞİTİM BİLGİLERİ : | |
---|---|
1 | İlk Okuma Yazma Öğrenme Sürecinin Yordayıcıları: Görsel Algı ve Fonolojik Farkındalık - Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü - Doktora - 2020 |
18.1-ÜYELİKLER : | |
---|---|
1 | TELİF HAKLARI DERNEĞİ - 2015 |
18.4-AKADEMİK BİLGİLERİ : | |
---|---|
1 | Sakarya Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü Sınıf Eğitimi - 2024 |
2 | Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü - Doktora - 2020 |
3 | Marmara Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Yüksek Lisans - 1996 |
4 | Marmara Üniversitesi - Atatürk Eğitim Fakültesi - Lisans - 1993 |
17.5-ANABİLİM DALI BAŞKANLIĞI : | |
---|---|
1 | Anabilim Dalı BAŞKANLIĞI - 2002 |
2 | Anabilim Dalı başkanlığı - 2001 |
3 | Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalı Başkanlığı. OMÜ Sinop Eğitim Temel Eğitim Bölümü (2000-2003) - 2000 |
17.7-KOMİSYONLARDA ÜYELİK VE KALİTE ELÇİLİĞİ : | |
---|---|
1 | Satın Alma Komisyonu (OMÜ Sinop Eğitim) 2000-2005 - 2003 |
2 | Satın Alma Komisyonu (OMÜ Sinop Eğitim) 2000-2005 - 2002 |
3 | Sinop İnsan Hakları İl Kurulu Üyeliği (Üniversite Temsilcisi) 2001-2005 - 2001 |
4 | Satın Alma Komisyonu (OMÜ Sinop Eğitim) 2000-2005 - 2001 |
5 | Satın Alma Komisyonu (OMÜ Sinop Eğitim) 2000-2005 - 2000 |
16.3-ULUSLARARASI AKADEMİK ORGANİZASYONLARDA (16.1’DE SAYILANLAR) MODERATÖRLÜK/OTURUM BAŞKANLIĞI : | |
---|---|
1 | ERPA 2024 - 2024 |
16.8-UZMANLIK ALANI İLE İLGİLİ ULUSAL DERNEK ÜYELİĞİ : | |
---|---|
1 | Türkiye İlim ve Edebiyat Eseri Sahipleri Birliği (İLESAM) - 2017 |
ARAŞTIRMA PROJELERİ | |
---|---|
OKULÖNCESİ TÜRKÇE PROGRAMLARI | |
İLKÖĞRETİM TÜRKÇE PROGRAMLARI | |
BİRLEŞİK ZARF FİİLLER | |
SAYI SIFATLARI | |
EDATLAR |
UZMANLIK ALANLARI | |
---|---|
Eğitim Programları ve Öğretim |
© Copyright 2025 » Sakarya Üniversitesi » BAUM
İletişim
aferah@sakarya.edu.tr(264) 295 35 42
Sosyal Hesaplar